reklama

Dočerta aj so všetkými technickými výdobytkami modernej doby

Rozbiť a rozkopať! Tak to som teda mala sto chutí urobiť v piatok. Bankomat. Úžasná vec, ktorá nám umožňuje vybrať si hotovosť na rôznych miestach. Ale to by najprv musel fungovať tak ako má. A akoby nestačilo, že ma zradil bankomat, zradil ma aj mobil. Musela som sa spoľahnúť len na vlastné nohy (značne poháňané adrenalínom čo sa mi v tej chvíli vyplavoval do krvi), ktoré ma zaniesli do najbližšej pobočky VUB- čky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Nechcela som tak veľa. Skončila som v práci a mala som ešte hodinu do odchodu autobusu. Dosť času na to aby som si vybrala hotovosť a stihla ešte v Baumaxe kúpiť orchideu pre kamarátku. Prichádzam k bankomatu, vkladám kartu, zadávam pin kód. Zatiaľ všetko v poriadku. Zadávam, že si prajem vybrať hotovosť - 150 eur. Prajete si potvrdenku? Nie, odpovedám bankomatu pomocou tlačidla. Ako prvá vychádza karta ako vždy a mali by nasledovať peniaze. Čakám, čakám a nič. Potvrdenka nebude, lebo som ju ako naschvál nechcela. A čo teraz? Stiahlo mi hotovosť, nestiahlo? Fakt netuším. Hlavou mi prebehne spomienka na podvodníkov, ktorí vedia zablokovať priehradku na výdaj peňazí, počkajú si kým odídete a ...Už som teda značne nervózna, začínam búchať päsťami po bankomate. Lenže to mi nepomôže, hľadám teda racionálnejšie riešenie. Musím zavolať na poruchovú linku uvedenú na bankomate a hneď tuším ďalší problém. Už asi rok totiž kašlem na to, že mi na mobile nefunguje celý stredný rad tlačítok - teda konkrétne dvojka, päťka, osmička a nulka. V bežnom živote ma to príliš neobmedzuje - teda okrem toho že nemôžem písať sms, čo mi veľmi nechýba a môžem volať len na čísla čo už mám uložené v zozname. Teraz sa mi môj prístup k odkladaniu problému s telefónom vypomstil. Už mi je až do plaču. Ale hovorím si kľud, opäť sa vynájdem. Volám priateľovi, diktujem mu číslo z bankomatu a on mi ho následne posiela ako vizitku. Konečne volám. A zase prúser! Ak si prajete bla - blá......stlačte jednotku, ak si prajete xyz....stlačte dvojku..... Hm tak dvojku ja rozhodne nestlačím. Medzitým prichádza k bankomatu pán, ktorému dá bankomat požadovanú sumu 40 eur. Trošku sa uspokojím, že mojich 150 eur tam nie je a letím do banky. Celá upotená, uponáhľaná sa postavím do radu. Keď sa dostanem konečne k pracovníčke banky dozvedám sa, že výber sa neuskutočnil a nič mi teda nestiahlo. Vydýchnem si. Pracovníčka sa ma ešte pýta či mi aj „zožralo" kartu, alebo len nedalo hotovosť. Že keď mám teda kartu tak to som na tom ešte dobre, vraj nie som dnes prvá, čo prišla s týmto problémom. Keďže nemám čas ani chuť sa hádať odchádzam bez vysvetlenia. Ešte rýchlo vyberiem hotovosť z bankomatu priamo v banke a letím na autobus. Orchideu už dnes nestíham, nemám chuť hodinu čakať na ďalší autobus.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Pýtam sa však, prečo banka nerieši problém s bankomatom, ale čaká na sťažujúcich sa ľudí? Ešte mi napadlo, že bankomat možno nemal peniaze na vydanie požadovanej sumy. Prečo to ale nevypísal? V dnešnej modernej dobe fakt strašne náročné. Od piatku si teda radšej vždy budem brať aj potvrdenku a v čo najbližšej dobe si vyhliadnem nový mobil.

Dana Krajňáková

Dana Krajňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som žena čo žije prevažne v mužskom svete... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu