reklama

Mala som radšej použiť tú Toi - Toi-ku

Na úvod použijem takú menšiu anketu. Prečo menšiu? Bude totiž len jedna otázka: Je sobota večer, odchádzate z Prešovských výstavných trhov a potrebujete si odskočiť na malú potrebu: a) Odskočím si do najbližších kríčkov pri Toryse b) Použijem prenosné plastové WC Toi - Toi c) Ako správna gazdinka vydržím až domov d) Využijem WC vhypermarkete, ktorý je otvorený nonstop akam sa ešte chystám na nákup

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Ja som si teda vybrala možnosť d) a to bola poriadna chyba. Síce som si pochutnala na trhoch na langoši (bez toho by sa mi to ani nerátalo) a pive, ale plastové búdky TOI-TOI mi nepripadali príliš lákavé. Kríčky by mohli byť celkom fajn, ale viete, my ženy to nemáme také jednoduché ako muži, ktorí sa proste otočia chrbtom a už to ide. A kto vie či by to nebolo aj na pokutu. Vydržať až domov nebolo už v mojich silách a údajne to nie je ani zdravé takto zadržiavať.

Zvíťazil teda spomínaný hypermarket. Hypermarket, kde asi zamestnávajú ľudí bez čuchových buniek. Ako inak si ešte vysvetliť skutočnosť, že na toalete od smradu človeku až zdvihne žalúdok a pritom na dverách sú podpisy o pravidelnej kontole čistoty WC. WC samotné síce bolo čisté, ale je pre hypermarket , ktorý má určite obrovský obrat taký problém urobiť tam poriadne vetranie? A keď už nie to tak aspoň použiť osviežovač vzduchu a aspoň raz za hodinu to tam postriekať. Veď len na predajni ponúkajú široký sortiment, dokonca aj také, čo zaregistrujú keď niekto prejde okolo. Ale oni asi radšej šetria a to aj na toaletnom papieri, ktorý tiež chýbal. Dobre, že mi na jeseň stále tečie z nosa a vreckovky mám vždy pri sebe. No a na záver som si ešte pri umývadle na zrkadle prečítala upozornenie, že nemám nechať kvapkať kohútik. To by som si samozrejme nedovolila, veď mi predsa došlo, že šetríme. A som presvedčená, že ich ušetrím aj nabudúce a radšej využijem inú z možností, hoci aj tú TOI - TOI- ku.

Dana Krajňáková

Dana Krajňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som žena čo žije prevažne v mužskom svete... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu